Fasizmus!

2017.11.27 10:28

Morvai János FB bejegyzése:

 

Sziasztok! Nem igen szoktam megosztani a személyes bánatomat, dühömet másokkal, de most teljesen padlóra rakott a pártotok és kurmányotok.
2014-ben a cukorbetegségem hozzásegített egy lábamputációhoz. Nem volt mit tenni irány Halas szakértői bizottság. Ott megállapították hogy 73 %-os az egészség romlásom. Szív, tüdő, keringés, cukorka, magas vérnyomás, egy láb....
Reménykedtem valami féle rokkantsági nyugdíjban, hiszen még a házból sem tudtam igazán kimenni, nem hogy valamiféle tevékenységet tudjak folytatni. Erre fel határozott a fasiszta rendszerünk, mivel 10 évet voltam GYED-en a súlyosan autista fiammal, az nem számít bele a szolgálati viszonyba. Remek.
Viszont sikerült elintézni a fogyatékossági támogatást,(hurrá) havi 25.825,- kemény forintot. Ebből kaszinózom, járok Ibizára.
Igaz, hogy a havi gyógyszereim cirka 20.000,- forintba kerülne, ha mindet kiváltanám.
Gondoltam egyet én naiv, hogy a tavaly lejárt közgyógyellátásom megújítom. Irány a Járási Hivatal, mert ugye én kiválóan mobilis vagyok, sikerült ötödjére beadni a kérelmemet. Boldog voltam, valami rész sikerben csak lesz részem. Merjünk kicsiket álmodni!
Megjött a végzés. Nem vagyok jogosult, igaz hogy alanyi jogon járhatna, az egészségi állapotom miatt De mivel nem kapok rehabilitációs ellátást (lánykori nevén rokkantsági nyugdíj) így nem vagyok jogosult.
Értitek? Mivel nem kapok nyugdíjat, így közgyógy ellátást sem kaphatok! Akkor 3 éve miért nem kaptam meg. A gyed, beteg gyerek ápolása miért nem számít bele a szolgálati időbe? Ki hiszi azt, hogy 25.825,- forintból meg lehet élni? Milyen okfejtés az, hogyha nem kapsz semmit akkor mást sem kaphatsz?
Erre csak az a válsz, hogy amíg ez a fasiszta rablóhorda élén a pohos kis hazaáruló rablólovaggal uralkodik felettünk, dönt arról élünk-e, halunk-e, csak a gyalázatra számíthatunk!
Nem csak ennek az aljas bűnbandának kívánom, hogy a dögvész vigye el őket, hanem a hatalmukat fenntartó fidióta zombiknak is! Ezeket ki kell irtani, szarba fojtani mindet.
Na ez az én személyes tragédiám. Persze az országunké még sokkal nagyobb, köszönhető a sok barom, idióta fideSS-s szavazónak. Még nem tudják, de ők is velünk fognak pusztulni....